Je kunt als leerkracht altijd contact met ons opnemen. Hierbij maken we onderscheid tussen scholen die nog geen MijnRapportfolio hebben (je kunt dan contact opnemen met onze sales afdeling om een afspraak in te plannen) en scholen die al MijnRapportfolio gebruiken (je kunt dan contact opnemen met onze Servicedesk).
Let op: Als je contact wilt opnemen met onze servicedesk dan is het belangrijk dat je eerst een ticket aanmaakt in MijnRapportfolio. Door middel van het ticketnummer kunnen onze servicedesk medewerkers je snel weer op weg helpen. Tickets in MijnRapportfolio kunnen worden aangemaakt door de schoolbeheerders, wie dit zijn kun je zien op de ‘help‘ pagina in MijnRapportfolio.
Jouw ticketnummer wordt weergegeven in de lijst met tickets in MijnRapportfolio. Het is belangrijk om een ticketnummer bij de hand te hebben zodat we kunnen zien wat je vraag is en wie je bent.
Ben jij een ouder die vragen heeft over MijnRapportfolio? Dan kun je de leerkracht van je kind(eren) vragen om hulp, zij kunnen eventueel contact met ons opnemen.