Ik ben een...

medewerker school

ouder

Niet kunnen vinden wat je zoekt? 
Of heb je interesse wat MijnRapportfolio voor jou kan betekenen? 
Vul dan onderstaand contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Een afspraak plannen? Wil je liever een afspraak plannen met één van onze adviseurs?  
Plan dan een digitale afspraak in met één van onze adviseurs. 
Via het contactformulier.

wij gebruiken MijnRapportfolio

wij hebben nog géén MijnRapportfolio

Waarmee kunnen we je helpen?

Via de knop ‘wachtwoord vergeten’ kun je met het e-mail adres dat bij school bekend is een nieuw wachtwoord aanvragen. Je krijgt dan een link toegestuurd om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Als je geen e-mail krijgt op het e-mailadres zoals bij school bekend, vraag dan aan de school of zij nog het juiste e-mail adres hebben. Als de school je e-mail adres aanpast kun je de volgende dag een nieuw wachtwoord aanvragen. Lukt dit nog steeds niet vraag dan de school contact op te nemen met ons.

Wachtwoorden van kinderen kunnen alleen worden aangepast door de school. Vraag de leerkracht om het wachtwoord aan te passen of log in als ouder met je e-mail adres.

Krijg je de melding dat je account geblokkeerd is? Dit kan veroorzaakt worden door 5x een foutief wachtwoord te hebben ingevoerd. Probeer het in dat geval opnieuw.

Is dit niet het geval? Dan sta jij of je kind niet meer (actief) in het systeem bij school. Neem contact op met je school om dit op te lossen.

Waarschijnlijk staat er iets verkeerd in de administratie van de school. Neem contact op met je school om dit aan ta laten passen. Zij kunnen indien nodig contact opnemen met ons.

Heb je een offline versie van MijnRapportfolio en kun je deze niet openen? Controleer eerst of je de gecomprimeerde map hebt uitgepakt. Dit kan door met de rechtermuisknop ‘alles uitpakken’ te selecteren of door gebruik te maken van een comprimeer tool zoals 7-zip of winrar.

Dit is afhankelijk van de instellingen die de school heeft gekozen. Neem contact op met de school als je hierover vragen hebt.

Geef je nieuwe e-mailadres door aan de school. Zij moeten dit in hun administratie wijzigen waarna wij de nieuwe gegevens de volgende dag kunnen bijwerken.

Geef het e-mailadres van de andere ouder door aan de school. Zij kunnen dit koppelen aan je kind(eren) waarna de andere ouder met eigen e-mailadres ook toegang heeft tot het MijnRapportfolio van de/het kind(eren)

Het contact over MijnRapportfolio gaat altijd via de school. Het is niet mogelijk om als ouder contact met ons op te nemen. Indien nodig neemt je school contact op met ons. 

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met je school. 

Jouw school maakt gebruik van MijnRapportfolio

Hieronder een aantal veelgestelde vragen als je school al gebruik maakt van MijnRapportfolio. Contact over jullie MijnRapportfolio omgeving (zoals de inrichting of de gebruikers) loopt altijd via de, door de school aangegeven, contactpersoon. Deze contactpersoon kan verzoeken indienen via ‘contact’ in MijnRapportfolio.  

Mijn account is geblokkeerd

Je account wordt automatisch voor 15 minuten geblokkeerd als je 5x een verkeerd wachtwoord bij je e-mailadres hebt gebruikt. Probeer het over 15 minuten nogmaals en maak een nieuw wachtwoord aan via ‘wachtwoord vergeten’.

Accounts worden automatisch aangemaakt middels een koppeling met het administratie systeem (ESIS/ParnasSys). Indien je hierin als leerkracht aan een groep gekoppeld bent wordt er automatisch een account aangemaakt. Weet je niet zeker of je toegang hebt tot de omgeving van de school? Vraag de schoolbeheerder om in het overzicht te controleren of je nog gekoppeld bent.

Wat is mijn gebruikersnaam?

Je gebruikersnaam is het school e-mailadres waarmee je in het administratie systeem staat. Je wachtwoord is niet gekoppeld aan andere systemen en moet dus specifiek voor MijnRapportfolio zijn aangemaakt. Een nieuw wachtwoord aanmaken kan via de knop ‘Wachtwoord vergeten’.

Hoe kan ik als gebruiker contact opnemen?

Iedere school heeft tenminste één schoolbeheerder. Deze heeft binnen MijnRapportfolio de optie om een contactformulier in te vullen. Ben jij de schoolbeheerder? Dan vind je deze optie in het menu (rechtsboven klikken op je naam) onder het kopje ‘Contact’.

Ouders geven aan dat ze niet alle kinderen zien

Vraag na bij de administratie of de ouders op de juiste manier gekoppeld zijn in Esis of ParnasSys. Mochten zij hier vragen over hebben of hulp nodig hebben kunnen zij contact met ons opnemen.

Ik wil een aanpassing maken in MijnRapportfolio

Aanpassingen in de MijnRapportfolio omgeving van je school kunnen alleen gemaakt worden als deze worden ingediend door de schoolbeheerder. Deze kan een verzoek indienen via de optie ‘contact’ in het menu nadat er is ingelogd. 

Mocht je vragen hebben over de inhoud van MijnRapportfolio voor jullie school? OF  Krijg je vragen van ouders/verzorgers die je niet kan beantwoorden?
Vraag dan je schoolbeheerder om contact met ons op te nemen.
Ben jij schoolbeheerder en heb je geen toegang meer tot MijnRapportfolio? Of is je schoolbeheerder niet in staat contact met ons op te nemen? Vul dan onderstaand contactformulier in.

Contactformulier

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Functie
* Heeft u als ouder een vraag, neem dan contact op met uw school.

Je maakt op jouw school (nog) geen gebruik van MijnRapportfolio

Je school maakt nog geen gebruik van MijnRapportfolio maar heeft wel interesse in de mogelijkheden? Of wil je graag een afspraak plannen met één van onze adviseurs? Vul onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. 
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Functie
* Heeft u als ouder een vraag, neem dan contact op met uw school.